MakerCamp Estiu 2018 – Inscripcions obertes

By

1–2 minuts

To read

Un any més tornem, i ja van 5, amb el MakerCamp Estiu. Us informem que els propers dies 19 i 20 d’abril s’obriran les inscripcions al MakerCamp d’Estiu per infants que hagin participat anteriorment en alguna activitat Maker del Centre Cívic. A partir del 21 d’abril s’obriran les places on-line per aquells infants que tinguin ganes d’endinsar-se en aquest món.

És important tenir en compte que les places s’adjudicaran per ordre d’inscripció!

També serà possible demanar un ajut econòmic per poder pagar la quota d’inscripció.

Oferim 3 torns de Casal d’Estiu per a infants de 12 a 16 anys:

  1. Del 25 al 29 de Juny
  2. Del 2 al 6 de Juliol
  3. Del 9 al 13 de Juliol

Cada torn té un preu de 65,55€ per infant.

L’horari serà de dilluns a divendres de 10:00 a 14:00h

El MakerCamp és un campus creatiu per a nenes i nens especialitzat en la cultura maker i la col·laboració, potenciant la creativitat i el coneixement. Les activitats giraran al voltant d’aquesta temàtica i s’acompanyaran de les tecnologies en fabricació digital i en despertar l’interès per com funcionen les coses.

Cada setmana estarà dedicada al desenvolupament d’un projecte.

Setmana 1: Habitat II Edició natura – Una setmana dissenyant i construïnt hàbitats per a ocells amb materials reciclats.

Setmana 2: Mons virtuals, mons històrics – Aprendrem a dissenyar una aplicació de realitat virtual sobre una de les époques històriques de Convent de Sant Agustí.

Setmana 3: Enjardina’t – Ens encanta la natura i sabeu que portem 3 edicions treballant en el jardí vertical del Claustre del Convent, en aquesta edició dissenyarem i construirem nous testos, renovarem plantes i acabarem el reg automatitzat per Arduino.

Deixa un comentari

L’adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Ama Ndlovu explores the connections of culture, ecology, and imagination.

Her work combines ancestral knowledge with visions of the planetary future, examining how Black perspectives can transform how we see our world and what lies ahead.