Creant amb Arduino: Projectes Innovadors

By

1–2 minuts

To read

MakerConvent
Plaça de l’Acadèmia s/n 3ª Planta
21 de març de 2025

a les 18:00h

Uneix-te a nosaltres en una jornada emocionant dedicada a explorar el fascinant món d’Arduino. Aquest esdeveniment està dissenyat per a entusiastes de totes les edats i nivells d’experiència, des de principiants fins a experts.

Presentacions ràpides de projectes i demostració d’un plotter de dibuix.

Participa presentant el teu projecte i/o per saber més o veure la demostració en viu del plotter de dibuix del José Salatino.

Comparteix el teu projecte amb una comunitat apassionada. Ja sigui que estiguis interessat en robòtica, domòtica, o simplement experimentar amb electrònica, aquesta trobada t’ofereix l’oportunitat perfecte per aprendre i crear.

No et perdis aquesta activitat d’Arduino Days!

Agenda de la jornada

18:00 – 18:15 Benvinguda – Presentació de l’espai MakerConvent

18:15 – 18:30 presentació del Projecte OpenMinds

18:30 – Presentació de projectes – preguntes obertes

19:00 – Demo del Plotter de dibuix

19:30 – Visita a MakerConvent

Apunta’t al formulari!

T’esperem!

Deixa un comentari

L’adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Ama Ndlovu explores the connections of culture, ecology, and imagination.

Her work combines ancestral knowledge with visions of the planetary future, examining how Black perspectives can transform how we see our world and what lies ahead.